ROČNÍK 2018

7. CT Zemník-Bodovka - Vlado Stanislav + Peťo Filko

8. CT BEST CARP - Dolfa Olejník ctp. + Martin Vašek + Jakub Ulmann

9. CT CHYTIL PŘEROV - Ondřej Černošek + Daniel Masař

10. CT POHODÁŘI - Pepa Smital ml. + st.

11. CT VRŠAVA - Ivo Čelůstka + Zdeněk Tříska

12. CT PINK BUBBLE - Filip Ondrušák + Pavel Rakus

VÁM VŠEM PATŘÍ MŮJ

OBROVSKÝ DÍK !!!!

Po prvním ročníku CGC Memoriálu Dana Čelůstky jsem mohl odeslat nadaci PINK BUBBLE částku 50.000 Kč.

DÍKY DÍKY DÍKY !!!

Těším se na brzkou shledanou.

Honza

ps. A je to i díky Tobě Danečku...

My nezapomeneme...

Partneři závodu

CARP GENERATION CUP

Dobrá věc se daří a pomaličku se k nám přidávají partneři, takže pro všechny zúčastněné budeme mít nějakou tu cenu ;)

Závodní trať nám poskytli kluci ze ZEMNÍK-BODOVKA.

Nejtěžší ryba závodu bude ohodnocena zájezdem do Řecka od společnosti JK BUS.

Další ceny na které se můžete těšit jsou od partnerů SALTIC, MIKBAITS, BEST CARP, MASTODONT BAITS, NIXONE BAITS, FISHINGART a NACHYTAME.CZ.

Pivečko a buřtík z grilu na uvítanou sponzoruje firma PRORACING CZ.

PŘIHLÁŠENÉ TÝMY 2018

Seznam

1. CT KLAUNI CG - Jan Chriašteľ
  2. CT BEST CARP - Dolfa Olejník ctp. + Martin Vašek + Jakub Ulmann
  3. CT Zemník-Bodovka - Vlado Stanislav + Peťo Filko
  4. CT POHODÁŘI - Pepa Smital ml. + st.
  5. CT MIKBAITS CHODOVKA - Jaroslav Černý + Martin Burian
  11. CT PINK BUBBLE - Filip Ondrušák + Pavel Rakus
  12. CT HELL - Adrián Dragula + Ladislav Klčo

CT PINK BUBBLE

Před tím než vznikl tento článek, jsem poprosil Pavla zda by něco nenapsal z jejich pohledu...

Výsledek je pro mě tak silný, ře jsem se rozhodl jej zveřejnit v autentické podobě.

Omluvte proto prosím případné chyby, přepisy, nepřesnosti apod... tohle jsou jen nepodstatne maličkosti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Když jsem slyšel, že umřel Dan Čelůstka, tak to zamrzí a zabolí. Nikdy si nedokážu představit, jak to musí být hrozné přijít o syna. Podle mě neexistuje větší bolest než, když rodič přijde o svoje dítě. Ale bohužel v tomto je rakovina zrádná a bere lidské životy bez ptaní. Stalo se mi několikrát, že jsem přišel na některé z onkologických oddělení a bavil se z člověkem, který do týdne umřel. Vždy se po oddělení line taková smutná nálada a všichni se snaží hrát drsňáky i když jsou uvnitř zlomení.
Proto když jsme slyšeli, že Dan byl rybář a na jeho památku se pořádá Memoriál cup, tak jsme neváhali a hned se přihlásili, protože se mi líbila myšlenka celého závodu a to byla taková, že se nezapomene na syna, kamaráda, rybáře, atd.. A také při vzpomínce na něj lidi podpoří nadaci Pink Bubble, která se zabývá nejen vyléčenými dětmi, ale také dospělými tuším až do 26 let.

Takže je čtvrtek 13. a my vyrážíme na závody. Samozřejmě cestovní horečka roste a i nějaká hádka proběhla, ale kdo by to neznal, že. Ale jak jsem nasedl do auta, tak jsem přestal řešit co mám a co ne a začal se řídit heslem co nemám to nepotřebuji! Při příjezdu na místo jsme byli nesví. Co čekat? A přijmou nás Ti rybáři? Zapadneme? Nebo se na nás budou dívat přes prsty? Hned co jsme vyházeli věci, tak jsem připravil koláče od babičky a šli jsme se seznámit a ono ejhle. Všechny obavy spadli a my se rozprchli v davu a začali si povídat o různých věcech např. O vodě a nebo kdo kde a na co chytá, ale taky o normálním životě. Smáli jsme se, ochutnávali kdo co dovezl a povídali si až skoro do ranních hodin, pak jsme jen lehli do lehátek a spacáků a usnuli skoro hned po zavření očí.

Ráno co jsme se probudili, tak už šla na rybářích vidět lehká nervozita. Všichni kontrolovali svoje vybavení a někteří přemotávali vlasce a připravovali výbavu. Než jsme se nadáli byla tu jedna hodina a po luxusním guláši se šlo losovat o lovné sektory. Přišel na mě stres vím, že nemám šťastnou ruku, ale je nám to jedno. Přišli jsme sem nasát atmosféru, zkusit vytáhnout aspoň jednu ryby, ale hlavně nasávat klidnou atmosféru.

Po vylosování lovných sektorů jsme si připravili výbavu a šlo se na to. Nebudu tu vypisovat jak se dařilo týmům, protože by to bylo na dlouho místo toho Vám napíšu jak na mě celá akce působila a jaké ve mně nechala dojmy, ale pokud pořád toužíte vědět co a jak, která ryba byla nejtěžší a podobně, tak se koukněte na tyto facebookové stránky: MEMORIÁL DANA ČELŮSTKY

Celý dojem z akce:
Už od začátku byl ve vzduchu cítit smutek po smrti Dana, ale během chvilky se to vystřídalo za krásné vzpomínky na něj a jaký to byl rybář J! Nevím, zda si to můžu dovolit říct, když jsem byl jen na jednom závodu, ale celý závod byl perfektně nalajnován, a protože dorazili všechny týmy včas, tak se začalo i hodinu dřív. Což je pro každého rybáře sen, když může jít chytat i třeba jen o hodinu dřív. Pokud někdo pozoroval pozorně, tak si mohl všimnout, že na lovném sektoru č.12 hořela svíčka. Ne, nebylo to, protože jsme slepý a potřebujeme vidět. Byla tam hlavně proto, že jsme nezapomněli na čí je to počest a v mé a i dalších rodinách se za mrtvé vždy pálila svíčka. Celou akci pořádal Jan Chriašteľ spolu s dalšími organizátory a musím říct, že kdyby byli všichni jako Honza a jeho kamarádi, tak není na světě válek, protože Honza i když vypadá jako drsňák, tak má ZLATÉ SRDCE NA SPRÁVNÉM MÍSTĚ!!!!! Celou akci rozvážel se ženami jídlo po celém revíru a staral se o to, aby všude panovala dobrá nálada a klid. A musím říct, že se mu to povedlo na jedničku.. Nebýt nadržených jelenů, kteří pořvávali v lese, ale to podle mě nevadilo týmům tak jako nedaleká diskotéka, tak člověk slyší jen přírodu a klid. Ale tímto bych chtěl poděkovat Honzovému týmu, protože tak luxusní food truck jsem dlouho neviděl a takové množství cen je taky parádní a jako nesladší tečka pro nás bylo to, že se na nadaci Pink bubble podařilo vybrat neuvěřitelných 50 tisíc což je na nultý ročník více než úctyhodná suma!!! Aby to nebylo vše, tak ještě zástupci CT MIKBAITS CHODOVKA - Jaroslav Černý + Martin Burian darovali svoji cenu Týdenní pobyt v Řecku u které se samozřejmě postaráme, aby se dostala do rukou někoho z nadace kdo si cestu užije a zapomene na věci, které si prožil při nemoci! Velké díky patří i týmu CT POTVORY CZ/SK - Andrea Dobrotová + Míša Kundrtová, protože tyto holky se také vzdaly svých cen pro prospěch nadace Pink bubble, ale také nesmíme zapomínat na všechny lidi co přispěli zápisným na tuto nadaci a tímto bych Vám určitě za celou nadaci chtěl poděkovat z celého srdce v neděli jste mě dojali málem k slzám a to upustím slzu maximálně 2x do roka. A jak už jsme říkal jste naprosto boží a neměňte se, protože hodných lidí je poslední dobou čím dál méně, ale to Vás ty se zlatým srdcem nezastaví a proto Vám za celou nadaci a za tým CT PINK BUBBLE děkujeme, protože jste nám udělali krásné vzpomínky na nádherné místo a zůstane už navždy v našich srdcích <3!

Vís už asi není co dodat. Díky Pavle!!!! Honza

POPIS

Pravidla "MEMORIÁL DANA ČELŮSTKY 2018"

místo konání: Zemník-Bodovka

Výtěžek závodu bude věnován nadaci PINK BUBBLE - www.pinkbubble.cz

Celková doba nonstop lovu od pátku 14.9.2018 18:00 do Neděle 16.9.2017 12:00

Team
Dvou nebo tří členný carp team (dále pouze CT). Závodu se účastní maximálně 12 CT. Všichni dva až tři členové CT mají stejná práva a povinnosti.

Losování
Losování bude dvoukolové. První kolo určí pořadí losování lovných míst. Týmy budou losovat v pořadí dle přijetí celých plateb na účet pořadatele. V druhém kole se bude losovat místo lovu v pořadí z prvního kola losování pořadí. Za týmy, které se nedostaví k losování, bude na konci pořadí losovat zástupce pořadatele nebo pořadatelem schválená osoba.

Bodování
Boduje se každý ulovený kapr. Do konečného pořadí se započítá součet maximálně pěti nejtěžších týmem ulovených bodovaných kaprů. Do celkového pořadí se započítávají i úlovky od 1 do 5 ks bodovaných kaprů.

Závody jedeme ve stylu fair-play.

Vážení a bodování provádí rozhodčí, po zvážení a zapsání bodů musí být kapr neprodleně vrácena vodě v jeho přítomnosti. Sakování ryb např. z důvodu focení je nepřípustné. Zasakovat rybu může team jen v případě momentální nedostupnosti rozhodčího a jen na jeho výslovný pokyn, mobilním telefonem. Vítězem závodu se stává team s největším dosaženým počtem bodů. V případě rovnosti bodů rozhoduje o pořadí nejtěžší ulovená ryba a v případě, že nerozhodne ani toto kritérium bude rozhodující čas ulovené první bodované ryby.

Protest
Každý soutěžící má právo vznést protest a to v případě, že bude mít podezření na porušování pravidel závodu, nikoliv však na pravidla samotná. Protest musí být podán písemně a neprodleně při zjištění podezření k rukám hlavního rozhodčího. Podání protestu je zpoplatněno částkou 1 000.-Kč, která v případě neuznání protestu propadá ve prospěch pořadatele. Na protest podaný v jiné formě nebude brán zřetel a žádný z rozhodčích se jím nebude zabývat. Případný protest řeší JURY, která bude stanovena před zahájením závodu. Členové JURY: Ředitel závodu, hlavní rozhodčí, vedoucí sektoru, kterého se protest týká, kapitáni dvou vylosovaných týmů, (plus jeden náhradník).

Přesun na místa a příprava lovného místa
Dle časového rozvrhu se závodníci mohou přesunout na vylosovaná místa a započít se stavbou tábora v pátek dne 14.9.2018 po vylosování lovných míst, připravit lovné místo však smí nejdříve v patek v 16:00 hod. Příprava lovného místa je nalezení vhodného místa k lovu a předběžné zakrmení. Do začátku závodu nesmí být zahájen lov, to znamená, že nástrahy musí být mimo vodu jezera!

Lovný sektor
Každý CT vylosuje sektor vyznačený v terénu číslem lovného místa. Na vodě může být sektor vyznačen hraničními bójkami pořadatele. Manipulace s hraniční bójkou a kolíky pro vyznačení sektoru v průběhu závodu, nebudou tolerovány a jejich překročení bude bráno za hrubé porušení pravidel. Do sektoru má přístup pouze soutěžní družstvo, rozhodčí a pořadatelé. Dalším osobám je vstup povolen pouze s vědomím rozhodčího, team je zodpovědný za přítomnost ne však pouhý průchod cizích osob ve svém sektoru.

Lov
Lov kaprů dle Rybářského řádu jezera Zemník Bodovka platného od 1.1.2017 pro rybolov chyť a pusť. Každý CT dostane výtisk RŘ Jezera při prezentaci.
Povolená technika lovu
Každý CT loví na čtyři pruty s koncovou udicí s jedním jednoháčkem, nástraha tzv. na vlas mimo háček. Montáž musí být provedena tak, aby v případě utržení udice došlo k uvolnění použité zátěže. Povolené návnady a nástrahy dle platného rybářského řádu jezera Zemník-Bodovka. Tedy jsou povoleny návnady a nástrahy jako boilies, peleta, partikl (pouze řepka s kukuřicí ve správně uvařeném stavu (bude kontrolováno), těsto, imitace boilies, pelet. Jako návnadu je možné použít i method mixy. Použité krmení je pro závod omezeno na 25kg na CT. Rozhodčí má právo kdykoliv zkontrolovat použitou nástrahu návnadu a montáž, team je povinen umožnit na žádost rozhodčího kontrolu připraveného krmení např. v autě, bivaku a podobně. V průběhu závodu je přísně zakázáno vstupovat do vody.
Povolené a povinné technické prostředky k lovu
Povolené vybavení: Markery pouze k prozkoumání houbky (ne k označení lovného místa jako bójka), nahazovací echoloty, zavážecí lodička (jen hodinu před zahájením závodu k prozkoumání dna)
Povinné vybavení: Každý CT musí být vybaven vhodnými kaprařskými podběráky o délce ramene alespoň 80cm, vyprošťovačem háčků, desinfekčním prostředkem k ošetření ryb, podložkou nejlépe bazenkoveho tipu,2ks ekosaku. Je potřeba i mobilní telefon pro spojení s rozhodčími.
K podebírání ryb se smí používat pouze podběrák s minimálním rozpětím ramen 80 cm, používání menšího podběráku je zakázáno.

Prostor
Lovná místa a hranice sektoru na břehu, budou vyznačeny hraničními kolíky a číslem lovného místa. Na břehu mohou být označeny páskou a na vodní hladině hraničními bójkami.

Pohyb a chování v průběhu závodu
Každý z účastníků závodu včetně jejich doprovodu je povinen chovat se ohleduplně k přírodě, je přísně zakázáno jakkoliv poškozovat pobřežní porosty, rozdělávat oheň jinak, než v nadzemních zařízeních (gril, vařič). Po ukončení závodu je každý povinen odklidit odpadky na předem určené místo. V průběhu závodu je soutěžícím a jejich návštěvám přísně zakázáno přejíždění motorovými vozidly kolem jezera, soutěžící odstaví svá vozidla na vyhrazeném parkovišti, to samé platí i pro návštěvy. Výsledky vyloučeného týmu se anulují, v případě vyloučení týmu po ukončení závodu propadá případná výhra ve prospěch pořadatele. Všichni přítomní na CGC se zúčastňují na vlastní nebezpečí. Případná vzniklá škoda nebude účastníkům závodu pořadatelem hrazena a pořadatel za ni nenese žádnou odpovědnost. Účastníci, kteří způsobí škodu před, v průběhu nebo po ukončení závodu jsou povinni tuto nahradit.

Vyhodnocení
Vyhodnoceny budou teamy, které se umístily na celkovém prvním, druhém a třetím místě a tým s nejtěžším uloveným kaprem závodu, vítěze jednotlivých sektorů a první ryba závodu.
Zvláštní cena bude udělována za první ulovenou bodovanou rybu závodu.

Harmonogram závodu:
pátek 14.9.2018
- registrace CT - od 12:00hod do 14:00hod.
- losování míst - 14:00 -15:00hod.
- přesun do sektorů - od ukončení ceremoniálu a losování
- mapování lovných míst patek 16:00 - 17:00hod.
- zahájení lovu 18:00hod.
Neděle 15.9.2018
- ukončení závodu - 13:00 hod.
- přesun k hlavní budově do 14:00hod.
- slavnostní vyhlášení výsledku 14:30 hod. a ukončení akce.

Startovné - 5.000,- Kč (200,- EUR) za tým.

Nadaci se při naplnění závodu věnuje 60.000 Kč.

V případě navýšení počtu týmů, se navýší i finanční dar pro nadaci.

Ceny

1. místo - Pohár
2. místo - Pohár
3. místo - Pohár
Výtěžek závodu bude věnován nadaci PINK BUBBLE - www.pinkbubble.cz

Závěrečná ustanovení
Pořadatel si vyhrazuje právo v případě potřeby upravit pravidla. Všichni startující souhlasí s těmito pravidly, což potvrdili uhrazením startovného. V případě nenaplnění závodu budou procentuélně upraveny ceny Porušení pravidel může vést k okamžitému vyloučení jednotlivce nebo týmu ze závodu bez náhrady.

© 2016 Worlds Collide. Všechna práva vyhrazena.